25 بهمن ماه 89 امتحانی دیگر :به بهانه حمایت از انقلاب مصر بدون هیچ شعار حمایتی / شهادت یک هموطن به دست منافقین و فتنه‌گران


یزدفردا "جماعتی دیروز سناریوی هماهنگ سران فتنه، منافقین و استكبار را با هدف تضعیف موقعیت منطقه ای ایران به عنوان برنده اصلی تحولات چند سال اخیر، در خیابان های تهران به اجرا گذاشتند.

در اینکه مردم مصر برای حفظ دستاوردهای انقلاب خود به حمایت ملت های منطقه نیاز دارد تردیدی نیست اما انچه که دیروز در برخی از خیابان های تهران صورت گرفت نه در جهت حمایت از انقلابیون مصر بلکه برعکس در جهت منافع و مواضع کسانی بود که می خواهند انقلاب مردم مصر را به نفع خود مصادره کنند و در پوشش دموکراسی و مهره های خود بار دیگرجای پای خود را در مصر به شکل نوین حفظ کنند .

اتفاقات دیروز درست در جهت مواضع امریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان بازندگان اصلی انقلاب مصر بود وانها از انچه که به بهانه حمایت از انقلاب مصر صورت گرفت تلاش ناکامی را برای تضعیف موقعیت منطقه ای ایران به عنوان برنده اصلی تحولات چند سال اخیر منطقه اغاز کردند .

پس از چندین روز جنجال و غوغای رسانه های اسرائیلی و غربی و دیگر دشمنان اسلام و انقلاب حول اطلاعیه سران فتنه ، جماعتی عصر دیروز در محور خیابان انقلاب تهران ، سناریوی هماهنگ "سران فتنه - منافقین - سلطنت طلب ها و دیگر گروه های ضد انقلاب را " به نمایش گذاشتند و با تجمع غیرقانونی ، ضمن آتش زدن چند سطل آشغال و تخریب برخی اماکن عمومی ، به آرمان های ملت و امام (ره) با شعارهای ضدانقلابی خود اهانت کردند.

تلاش سران فتنه - منافقین و سلطنت طلب ها برای ایجاد ناامنی در تهران ، در چند روز اخیر به صراحت مورد حمایت صریح امریکا و اسرائیل قرار گرفته بود به گونه ای که سایت رسمی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی صفحه ویژه ای به آشوبگران اختصاص داد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت اهارنوت نیز ساعاتی قبل از آغاز سناریوی دیروز فتنه گران در چند خیابان تهران ، با اشاره به تاثیرپذیری قیام مردم مصر از انقلاب اسلامی به نقل از" دنی آیالون "معاون وزیر امور خارجه اسرائیل نوشت: تحولات مصر شرایط خاصی را در منطقه به وجود آورده است و باید کاری کنیم که جمهوری اسلامی نتواند از این اوضاع به نفع اهداف خود بهره برداری کند.

در همین حال گروهک منافقین نیز با صدور بیانیه ای رسما اعلام کرده بود در حوادث دیروز تهران شرکت خواهد کرد.

رضا پهلوی هم دو روز قبل رسما از تلاش سران فتنه برای ایجاد آشوب اعلام حمایت کرده بود.

شهادت یک هموطن به دست منافقین و فتنه‌گران

عوامل فتنه‌گر و گروهک مزدور و تروریستی منافقین با راه‌اندازی اغتشاشات خیابانی در برخی معابر تهران به سوی رهگذران آتش گشودند که در جریان این تیراندازی یک نفر از هموطنانمان شهید شد.

در این تیراندازی همچنین چند تن از هموطنانمان به شدت مجروح شدند که در حال حاضر در بیمارستان تحت مداوا هستند.

گرچه تجمع غیر قانونی فتنه‌گران، عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخی از خیابان های شهر تهران موجب بروز اغتشاشاتی شد اما با حضور به هنگام مردم، فتنه‌گران و دیگر عوامل مزدور مجبور به ترک صحنه شدند.

عوامل وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی باز هم ناکام ماندند

علی‌رغم تبلیغات گسترده سایت‌های ضد انقلابی برای کشاندن مردم به خیابان به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس فتنه‌گران همچون گذشته نتوانستند کاری را از پیش ببرند و با حضور فعال مردم در صحنه و در کنار نیروی انتظامی همچنان ناکام باقی ماندند.

گرچه شبکه های ماهواره ای سایت های اینترنتی وابسته به دولت انگلیس و آمریکا و رژیم صهیونیستی از چندین هفته قبل با دعوت عناصر بازیچه خود موسوی و کروبی به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس خواهان حضور آشوبگران در کف خیابان در ساعت 15 امروز 25 بهمن شده بودند ولی این بار نیز چون گذشته ناکام از صحنه خارج شدند.

دراین تجمع غیر قانونی که با بهانه حمایت از مردم مصر و تونس برگزار شد، هیچ شعاری در حمایت از مردم مصر و تونس سر داده نشد.

تعجب‌آور این است انگلیس و آمریکا که حامی مبارک و بن‌علی بودند برای حضور آشوبگران در خیابان‌های تهران برای حمایت از مردم مصر و تونس تبلیغات وسیعی به عمل می‌آوردند.

و در همین حال یک سایت داخلی متعلق به جریان فتنه که متاسفانه منصوب به یکی از مقام های سابق است و با هزینه متعلق به بیت المال اداره می شود، تلاش کرد تا برای فریب افکار عمومی این تجمع را دارای مجوز قانونی اعلام کند .

خبر این سایت به عنوان خوراک تبلیغاتی رسانه های وابسته به غرب و نظام صهیونیستی بلافاصله مورد استفاده انبوه قرار گرفت.

عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان، اراذل و اوباش و فتنه به دنبال تبلیغات چندین هفته‌ای سایت‌های ضد انقلابی و با بهانه حمایت از مردم مصر و تونس در برخی خیابان‌های تهران قصد ایجاد اختلال و برهم زدن نظم عمومی را داشتند که هرچند موجب آزار و اذیت مردم و ایجاد راهبندان و ایجاد ترافیک برای ساعاتی در برخی از خیابان‌ها شد، اما با حضور مردم و امت حزب‌الله در صحنه منزوی و متواری شدند.

دستگیری برخی از عناصر منافقین و گروهک ها

در جریان این حوادث تعدادی از عوامل گروهک‌های منحله و تروریستی منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، کومله که قصد خرابکاری داشتند قبل از هر گونه اقدامی دستگیر شدند.

عده‌ای از آشوبگران برای مردم ایجاد مزاحمت کرده و موجب ترافیک شدند برخی از آنها در حوالی میدان توحید حداکثر تلاش‌شان به آتش کشیدن سطل زباله و ایستگاه اتوبوس و در خیابان های فرعی بودند که با نفرت و اعتراض مردم روبه‌رو شدند.

مردم که از اقدام آشوبگران به خشم آمده بودند مرتب علیه موسوی و کروبی و سایر عوامل فتنه شعار سر می‌دادند و میرحسین و کروبی را مورد لعن و نفرین قرار می‌دادند و خواستار دستگیری، محاکمه و اشد مجازات برای سران فتنه بازیخورده دشمن بودند.

دعوت کنندگان به راهپیمایی 25 بهمن حامیان مبارک در تهران بودند؛ چرا که دوستان مبارک (آمریکا واسرائیل) همان حمایت کنندگان از جریان فتنه درداخل کشور بودند.

این توطئه دشمن و جریان فتنه به منظور همراهی با نظام سلطه برای تغییر موضوع فعلی و اصلی جهان از مصر به ایران ، انتقام استکبار جهانی از مردم ایران به واسطه شکست مفتضحانه و تلاش برای آدرس غلط دادن به افکار عمومی جهان بود که مثل همیشه با هوشیاری مردم خنثی شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه علنی امروز، دستور تشکیل کمیته ای با حضور برخی از رؤسای کمیسیون های مجلس برای بررسی نهایی وضع سران فتنه و ارائه گزارش به مجلس، مردم و دستگاه ها شد تا تکلیف آنها نهایی شود.

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جمع آوری امضا، خواستار محاکمه و اشد مجازات برای میرحسین موسوی و مهدی کروبی شدند.

نمایندگان مجلس نوشته ای بر دیوار جایگاه هیئت رئیسه نصب کرده اند که روی آن نوشته شده است: «ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار محاکمه و اشد مجازات موسوی و کروبی به جرم افساد فی الارض و اقدام علیه امنیت ملی هستیم».

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا